ANASAYFA
    HAKKIMDA
  • Prof. Dr. Mahmut TEKİN
    KİTAPLAR
  • İŞLETME BİLİMİ
  • ÜRETİM YÖNETİMİ
  • TEKNOLOJİ
  • SAYISAL YÖNTEMLER
  • PAZARLAMA & SATIŞ
  • KALİTE YÖNETİMİ
  • LOJİSTİK
  • Kitap Detay
    YAYINLAR
    HİZMETLER
  • KURUMSAL YÖNETİM
  • ÜRETİM YÖNETİMİ
  • YALIN ÜRETİM
  • TEDARİK ZİNCİRİ
  • PAZARLAMA & SATIŞ
  • ERP (KURUMSAL KAYNAK PLANLAMA)
  • TOPLAM KALİTE
  • MARKA STRATEJİLERİ
  • FABRİKA YÖNETİMİ
    PANEL / SEMPOZYUM / EĞİTİM
  • Panel
  • Konferans
  • Sempozyum
    ETKİNLİK GÖRÜNTÜLERİ
  • Uygulamalı Bilimler Kongresi
  • ÜAS2015
  • ÜAS2016
  • IIBA
  • 21. YÜZYILDA Şirketler için Yönetim Rekabet Gelişim ve Büyüme Stratejileri
    İLETİŞİM
  • İletişim Bilgileri
  • Bizden Haberdar Olun
  • Üye Ol
    Video Galeri
    Makaleler
  • Makale İçerik
YAYINLAR
YAYINLAR
ETKİN BİR REKABET AVANTAJI OLAN MARKA İMAJININ TÜKETİCİLERİN SATIN ALMA NİYETLERİNE ETKİSİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

TÜRKİYE’DE İÇ TURİZM HAREKETLERİNİN İNCELENMESİ

KISITLAR TEORİSİNE GÖRE SANAYİ İŞLETMELERİNDE ÇALIŞANLARIN MOTİVASYONU VE İŞLETME BAŞARISINA ETKİSİ PVC ÜRETİM İŞLETMESİ ÜZERİNE BİR UYGULAMA

OLASI YÜKSEK HIZLI TREN KAZA RİSKLERİNİ YÖNETMEK İÇİN FMEA YAKLAŞIMI

CEBİMİZDEN DÜNYAYI YÖNETMEK; HERKES

HAYATIMIZ VE LOJİSTİK 

YAŞANABİLİR BİR DÜNYA İÇİN; BİYOLOJİSTİK

İŞİNİZ RÜYALARINIZA GİRİYOR MU?

İŞİNİZ RÜYALARINIZA GİRİYOR MU?

BAŞKALARININ BAKIPTA GÖREMEDİĞİNİ GÖREBİLMEK; KİŞİSEL BAŞARI 

ASLINDA; SATIN ALDIĞIMIZ VE SATTIĞIMIZ ŞEY NEDİR?

CEBİMİZDEN DÜNY AYI YÖNETMEK 3- HERYER -EV, OFİS, İŞYERİ, LOKANTA, GAR, SOKAK, ŞEHİR, ÜLKE, KITA

BİR HİKÂYE; TASARIMIN DNA’SI -GENETİK KODLARI İTALYA

TARIM ALET VE MAKİNELERİ SEKTÖRÜNÜN GELİŞİMİ KONYA İŞLETMELERİNİN İNCELENMESİ​

YENİLİKÇİLİK, YENİLİK YÖNETİMİ VE TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ İLİŞKİSİ - BİR ÖRNEK OLAY İNCELEMESİ

EKOTURİZM GİRİŞİMCİLİĞİNİN BÖLGESEL KALKINMADAKİ ROLÜ

PRODUCTION PLANNING IN INDUSTRIAL ENTERPRISES AND OPTIMIZATION

A MODEL DEVELOPMENT RESEARCH ENTREPRENEURIAL

YENİ BİR GİRİŞİMCİLİK EĞİLİMİ- EKOTURİZM ÇİFTLİK GİRİŞİMCİLİĞİ

A RESEARCH ON INNOVATIVE CORPORATE GOALS AND INTERNAL ENTREPRENEURSHIP RELATIONSHIP

A STUDY ON INCREASING THE PRODUCTIVITY OF COURSE THROUGH
POKA-YOKE AND FISHBONE DIAGRAMS

AN EXPERIMENTAL STUDY ON THE ANALYSIS OF CUSTOMERS’ RATIONAL RESPONSES THROUGH EYE TRACKING TECHNIQUE: TORKU INC. CASE

ENTREPRENEURSHIP UNIVERSITY MODEL

RISK MANAGEMENT IN LOGISTICS SAMPLING OF RISK COMPONENTS

THE EFFECT OF THE SERVICE QUALITY ONTHE CUSTOMER LOYALTY AN APPLICATION IN THE PROVINCE OF KIRKLARELİ

THE IMPORTANCE OF THE INTEGRATED COST ACCOUNTING MANAGEMENT WITH SUSTAINABLE COMPETITIVE ENTERPRISE RESOURCE PLANNING

7P EKSENİNDE ENGELLİ TURİZM PAZARLAMASI

A STUDY ON THE ENTREPRENEURSHIP SUCCESS MODEL OF STUDENTS AT UNIVERSITIES

E- LOGISTICS AND E- LOGISTICS APPLICATIONS IN THE PHARMACEUTICAL SECTOR

IMPLEMANTATION OF LEAN MANUFACTURING PHILOSOPHY AND TECHNİQUES IN A TEXTILE BUSINESS

THE ANALYSIS OF PRODUCT CATEGORIES AND SALES RELATIONSHIPS AMONG VALUABLE CUSTOMERS THROUGH DATA MINING AND ITS APPLICATION TO A NATIONAL RETAILER THROUGH ASSOCIATION RULES AND CLUSTER ANALYSIS

UZAKTAN EĞİTİM ALGISI VE İMAJI: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNDE BİR UYGULAMA

ALGILANAN RİSK FAKTÖRLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ

GİRİŞİMCİ DOSTU ÜNİVERSİTELER İNDEKSİ VE BİR MODEL GELİŞTİRMESİ

İNOVATİF LOJİSTİK

KAMU KURUMLARINDA İNOVASYON VE GİRİŞİMCİLİK

DEĞER AKIŞI HARİTALAMASININ BÜYÜK BİR İŞLETMEYE UYGULANMASI

İŞLETMELERİN E-TİCARETE YÖNELİK ALGI VE BEKLENTİLERİ KAHRAMANMARAŞ İLİ ÖRNEĞİ

KAIZEN VE BİREYSEL ÖNERİ SİSTEMİ

YAŞANABİLİR BİR DÜNYA İÇİN YEŞİL ÜRETİM

MARKA AŞKI YARATMANIN YOLU

YEŞİL TASARIMLA GELEN DEĞİŞİM

OMNİ CHANNEL'DA MÜŞTERİ DENEYİMLERİYLE KAZANMAK...!

SİLİKON BEYİNLE İNSAN GİBİ HİSSEDEREK ÖĞRENMEK...!

ÖĞRENEN ORGANİZASYONLARLA BAŞARMAK

PANDEMİ, KARMAŞA VE YARATICILIK...!

KRİZİ YÖNETEBİLMENİN SIRLARI

BİLİMDE FERAHLIK VE RAHATLIKLA GELEN BAŞARI

AKILLI LOJİSTİK FAALİYETLERİ

STATÜ TÜKETİMİNİN TOPLUMSAL SOSYAL KABUL ÜZERİNE  ETKİSİ

KURUMSAL GİRİŞİMCİLİK VE YENİLİĞİN İŞLETME PERFORMANSINA ETKİSİ

BİR HİKÂYE: HAYAT VE ÖĞRENME

HAYAL MÜHENDİSLİĞİ: HAYALLERİN TASARIMININ BAŞARISI

GİRİŞİMCİYİ ATEŞLEYEN GÜÇ: HAYAL MÜHENDİSLİĞİ

BLOKZİNCİRİN KEŞFİYLE YAŞANAN DİJİTAL DÖNÜŞÜM

MOBİL PAZARLAMANIN REKLAM İÇERİK KALİTESİNE ETKİSİ: ÇALIŞANLAR ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

HAYATIMIZ VE BLOKZİNCİR

GİRİŞİMCİLİK YETKİNLİĞİ 

GİRİŞİMCİLİK YETKİNLİK MODELLERİNİN İNCELENMESİ

ÜRÜN TEMELLİ YENİLİKÇİLİĞİN PLANSIZ SATIN ALMA DAVRANIŞI VE KOMPULSİF SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ

GİRİŞİMCİ KİŞİLİK ÖZELLİKLERİNİN BÜYÜK BEŞ MODELİNE GÖRE İNCELENMESİ

YÜKSEK ÖĞRETİMDE YÜKSEK TEKNOLOJİ GİRİŞİMCİLİĞİ

YENİLİKÇİ LOJİSTİĞİN YÜKSELİŞİ

HAMMADDE TEDARİKÇİ SEÇİMİNDE AHP-TOPSIS YÖNTEMLERİNİN KULLANILMASI VE GIDA SEKTÖRÜNDE BİR UYGULAMA

SAĞLIK KURUMUNDA HASTA MEMNUNİYETİNİ VE DAVRANIŞSAL NİYETİ ETKİLEYEN FAKTÖRLERİN YAPISAL EŞİTLİK MODELİ İLE DEĞERLENDİRİLMESİ 

A COMPERATIVE APPLICATION REGARDING THE EFFECTS OF TRAVELING SALESMAN PROBLEM ON LOGISTICS COSTS

AKILLI LOJİSTİK FAALİYETLERİNDE BLOCKZİNCİR TEKNOLOJİSİ

AN APPLICATION OF KAIZEN IN A LARGE-SCALE BUSINESS

AN APPLICATION OF SMED AND JIDOKA IN LEAN PRODUCTION

BİREYSEL ÖNERİ SİSTEMİ İLE GELİŞTİRİLEN PROJE UYGULAMASI

BÜYÜK  ÖLÇEKLİ BİR İŞLETMEDE 5S UYGULAMASI

ÇALIŞANLAR AÇISINDAN KURUMSAL İTİBAR YÖNETİMİ UYGULAMALARININ MARKA DEĞERİ ÜZERİNE ETKİLERİNİ ÖLÇMEYE YÖNELİK BİR SAHA ÇALIŞMASI

DATA MINING IN DIGITAL MARKETING 

ELEKTRONİK ÖĞRENMEDE ÖĞRENCİ TUTUM VE AKADEMİK BAŞARI ARASINDAKİ İLİŞKİDE ÖĞRENCİ MERAK VE KAYGISININ ARACILIK ROLÜ 

ELEKTRONİK ÖĞRENMEDE ÖĞRENCİ TUTUM VE AKADEMİK BAŞARI ARASINDAKİ İLİŞKİDE İLGİ VE HEYECANIN ARACILIK ROLÜ 

ENGELLİ TURİZMİNİN PESTEL ANALİZİ KAPSAMINDA İNCELENMESİ

GİRİŞİMCİLİK FAALİYETLERİNDE ENDÜSTRİ 4.0 VE ESNEK İŞLETME ETKİLEŞİMİ: BALLIPINAR ÇİFTLİĞİ

HAZIR GİYİM SEKTÖRÜNDE TÜKETİCİLERİN SATIN ALMA DAVRANIŞLARI

IMF'NİN YÖNETİMSEL REFORMLARINI ENGELLEYEN ETMENLER VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ

REKLAMIN TÜKETİCİLER ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN CAPI TEKNİĞİYLE ARAŞTIRILMASI

TÜRKİYE'DE BİYOEKONOMİ GİRİŞİMCİLİĞİNİN TARIMDAKİ ÖNEMİ

TÜRKİYE'DE GİRİŞİMCİ VE YENİLİKÇİ ÜNİVERSİTELERİN GÖMÜLÜ TEORİYE GÖRE DEĞERLENDİRMESİ VE BİR MODEL ÖNERİSİ

YEŞİL TEDARİK ZİNCİRİ YÖNETİMİNİN OPERASYONEL VERİMLİLİK ÜZERİNE ETKİSİ: BİR ÖRNEK OLAY ÇALIŞMASI

AKIL OYUNLARI VE OYUNLAŞTIRMANIN BAŞARISI

TÜKETİCİ ETNOSENTRİZMİNİN MARKA İMAJI OLUŞTURMADAKİ ETKİSİ: TANINMIŞ BİR HAZIR GİYİM MARKASI ÖRNEĞİ

GÖLGE MAĞAZALARIN YÜKSELİŞİ

TERSİNE LOJİSTİĞİN BİBLİYOMETRİK ANALİZİ

REKLAMA YÖNELİK ŞÜPHENİN MARKA DENEYİMİ VE MARKA GÜVENİNE ETKİSİ: HAZIR GİYİM MARKASI ÜZERİNE BİR ARAŞTRMA
© 2016 Prof. Dr. Mahmut Tekin | bilgi@mahmuttekin.com.tr
www.mahmuttekin.com.tr
Sayfa Ziyaret Sayısı
Yazılım: BilişimOfis